'

'
'

torstai 1. tammikuuta 2015

Tervetuloa meille!

Olen aina halunnut asua omassa omakotitalossa, mutta en ikinä ole vielä sellaista saanut. 16-vuotiaana muutin omilleni, minkä jälkeen olen kerennyt asua yli kymmenessä eri vuokra-asunnossa. Jokaiseen olen halunnut tehdä itselleni kodin, vaikka se olisi ollut millainen luukku tahansa.




Tällä hetkellä asun vuokralla sellaisessa puutalossa missä olen aina halunut asua. Tämän hetkinen vuokra-asuntoni on lähinnä sitä haavetta, millaisen kotini olen halunnut aina olevan. Tervetuloa meidän perheen kotiin, jossa asustaa minun lisäkseni mieheni, valokoinenpaimenkoira Hiski ja kääpiöluppapupu Amalia!



Tulen kirjoittamaan blogissani sisustusratkaisuistani ja pihan laitosta joita vuokra-asuminen mahdollistaa. Luonnollisesti en voi sisustuksessani käyttää pintoja tehostekeinoina. Ratkaisuiden on siis löydyttävä muualta. En halua kotini näyttävän sisustuslehden kopiolta, vaan meidän kodilta. Jokaiselle kauniille asialle on kodissamme paikkansa, vaikkei se tyylillisesti mukaan mahtuisikaan. Ollaan siis kaikkien kavereita. Tervetuloa meille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti