'

'
'

torstai 1. tammikuuta 2015

Vanhojen tuolien verhoilu

Verhoilin tässä yhtenä päivänä vanhat nojatuolini. Olin aikaisemmin verhoillut ne hupulla, jossa tuolin istuinosaa ei ollut ommeltu muotoon. Tällä kertaa halusin kokeilla muotoon verhoilua. Muutama mittavirhe tuli, minä kun en ole kovin säntillinen ihminen. Kangastakin olin mitannut juuri sentilleen oikean verran. Luulin sitä jäävän rutkasti yli!

Nojatuoli alkuparäisessä verhoilussaan. Puuosat olen maalannut valkoiseksi jo edellisen verhoilun yhteydessä.
Tämmöinen siitä tuli, kauneusvirheineen :) Tähtityyny on muutaman vuoden takainen ompelus.


Ruusukankaan ostin Kauppa21:stä Varkaudesta. Olen aina halunnut romanttiset nojatulit. Muutaman vuoden keräsin rohkeutta, jonka jälkeen uskalsin "räväyttää". Toivottavasti seuraavan projektin hautomiseen ei mene niin kauan aikaa!



2 kommenttia:

  1. Hieno ku mikä! Mielenkiinnolla odottelen seuraavia tuunauksia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset

    1. Kiitos paljon! Lisää tuunauksia on tulossa, jahka pääsen toteutustasolle :)

      Poista